» آرشیو » نشست فرمانده انتظامی کازرون با موکب داران پیاده روی اربعین
آرشیو - شهرستان
کد خبر:11335 | ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۴

نشست فرمانده انتظامی کازرون با موکب داران پیاده روی اربعین

پرتو جنوب

روز گذشته نشست فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با مسئولان موکب‌های مستقر در مسیر پیاده روی اربعین برگزار شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان در این نشست ضمن تسلیت اربعین حسینی و تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند در پاسداشت مراسم اربعین حسینی (ع)، بیان داشت: ما باید آماده پذیرایی بیش از ۴۰ هزار زائر و خیل عاشقان در مراسم پیاده روی باشیم.
سرهنگ زراعتیان اظهار داشت :با حساسیت موضوعات امنیتی را مد نظر قرار دهید؛ در جامعه امروز ما، امنیت پایدار حاکم هست و می‌بایست نگاه ما در اینگونه مراسمات نگاه فرهنگی و امنیتی باشد.
وی افزود: همه ما باید مثل سنوات گذشته با هوشیاری و شجاعت و با عشق در راستای برگزاری باشکوه مراسم پیاده‌روی تلاش کنیم. ویژگی مردم ایران سلحشوری و ظلم نپذیرفتن هست و ما عاشق امام‌حسین (ع) هستیم و انسان عاشق ویژگی‌های خاص دارد که انسان عادی ندارد.
در ادامه این نشست، معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه کازرون نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس شهرستان در برقراری نظم و امینت مراسمات محرم و اربعین، گفت: پلیس در این مراسم (اربعین) هم قطعا مانند سایر ماموریت‌ها موفق خواهد بود و نیاز است که با این مجموعه خدوم همکاری لازم را داشته باشید.
وی افزود: مانند سنوات گذشته امنیت این مراسمات رو مدیون این نیروها هستیم و دشمن به دنبال این است که با ناامنی مراسمات اربعین را کم رنگ جلوه دهد و حضور پر شور مردم دشمنان را ناامید خواهد کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×