» آرشیو » فرماندار ویژه شهرستان کازرون همیار محیط بان شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10300 | ۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸

فرماندار ویژه شهرستان کازرون همیار محیط بان شد

پرتو جنوب

اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون، به مناسبت هفته دولت، محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون را به عنوان همیار افتخاری محیط ‌زیست معرفی کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط‌ زیست فارس، رئیس و جمعی از کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون، در آغاز هفته دولت به منظور تقدیر از حمایت‌های فرماندار ویژه این شهرستان، با حضور در دفتر فرماندار، وی را به عنوان همیار افتخاری محیط زیست معرفی کردند.

محمدامین بیرامی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون در این زمینه گفت: به مناسبت هفته دولت، کارکنان اداره محیط زیست شهرستان کازرون با فرماندار ویژه این شهرستان دیدار کردند و ضمن تقدیر از حمایت و توجه فرمانداری شهرستان به محیط زیست، به فرماندار این شهرستان کارت همیار محیط بان اهدا شد.
بیرامی در این دیدار با بیان اینکه حمایت های فرماندار ویژه شهرستان کازرون راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات محیط زیست در این شهرستان بوده است افزود: تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مسوول در حوزه محیط زیست به عنوان یک توانمندی ویژه در عرصه حفاظت از محیط زیست بکار گرفته می شود.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: شهرستان کازرون با بهره مندی از عرصه های طبیعی مانند ارژن پریشان و تالاب پریشان و برخورداری از عرصه زیست و پرورش گوزن زرد دارای قابلیت های ویژه در حوزه محیط زیست است و با حمایت مسوولان شهرستانی تا کنون در این حوزه عملکرد درخشانی داشته است.
فرماندار ویژه شهرستان کازرون هم در حاشیه این نشست، حفاظت از محیط زیست را طبق قانون، یک وظیفه همگانی دانست و گفت: همه ما در حمایت و پشتیبانی از محیط زیست استان و شهرستان مسئول هستیم و حمایت خود را از اجرای برنامه های جامع مدیریت تالاب پریشان و سایر برنامه های محیط زیستی شهرستان اعلام می کنیم.
محمدعلی بخرد ادامه داد: دریاچه فامور و پریشان یکی از نقاط مهم محیط زیست در این شهرستان است که نیازمند احیا و توجه بیشتر است، دریاچه پریشان، در سالهای گذشته به علت تداوم خشکسالی و برداشت های بی رویه خشک شده و نیاز است با تامین حقابه و کاهش فشار بر بخش کشاورزی دوباره احیا شود.
شایان ذکر است کارت همیار محیط زیست برای تحقق اهداف اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی و به منظور بهره گیری از مشارکت داوطلبانه مردمی در امر حفاظت محیط زیست صادر می شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×