» آرشیو » پارک محله ای کودک در محله مسجد اولیا کازرون احداث می شود
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18326 | ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۹

پارک محله ای کودک در محله مسجد اولیا کازرون احداث می شود

پرتو جنوب

شهردار کازرون از احداث پارک محله ای کودک در محله مسجد اولیای کازرون خبر داد و گفت: تا پایان سال یک و نیم میلیارد تومان بودجه برای ساخت این پارک در نظر گرفته شده است.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ دومین دیدار مردمی شهردار، اعضای شورای اسلامی و معاونان در قالب طرح صدای محله در مسجد جامع اولیا برگزار شد.
شب گذشته شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین با حضور در مسجد جامع اولیا طی نشست صمیمی مسائل و مشکلات اهالی این محله را مورد بررسی قرار دادند.
مهندس نوذری شهردار کازرون ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار کرد: توجه ویژه به محله های کم برخوردار شهر، از جمله رویه هایی است که شورای اسلامی شهر و شهرداری در پیش گرفته است.
وی تصریح کرد: ساماندهی و بهسازی میدان انقلاب، بهسازی میدان فروردین، بهسازی و زیباسازی بلوار شهید براتی، احداث خیابان حد فاصل میدان فروردین به میدان خبرنگار و بهسازی خیابان ابوسحق از جمله اقدامات شهرداری طی دو سال گذشته در محله مسجد اولیا کازرون بوده است.

مهندس نوذری با اشاره به احداث پارک محله ای کودک در این منطقه از شهر، گفت: برای ساخت این پارک طی دو سال گذشته بیش از هشت میلیارد تومان هزینه شده است و تا پایان سال نیز یک و نیم میلیارد تومان بودجه برای احداث آن در نظر گرفته ایم.
سهراب جبری رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن بیان کرد: ما در جریان مشکلات شهر هستیم و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای عبور از سد این مشکلات همه تلاش خود را انجام می دهند.
وی افزود: امروز سعادتی نصیب ما شده تا در خدمت شما عزیزان باشیم و از نزدیک پای مطالبات و خواسته های به حق شما بنشینیم و بیشتر در جریان مسائل و مشکلات این محله قرار بگیریم.
در ادامه این دیدار، اهالی این محله درخواست ها، مسائل و مشکلات خود را با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در میان گذاشتند و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به سوالات و درخواست های این عزیزان پاسخ دادند.
گفتنی است، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان ضمن در جریان قرار گرفتن از مشکلات محله، به همراه اهالی محل، بخش هایی از مشکلات محله را مورد بازدید قرار دادند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×