دستبند پلیس بر دستان 2 اخاذ مامورنما در شيراز
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از دستگيري 2 نفر اخاذ مامورنما كه 2 میلیارد و هفتاد میلیون ريال از 2 شهروند اخاذي كرده بودند، خبر داد. به گزارش پرتو جنوب؛ سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در گفتوگو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: 2 نفر از شهروندان با مراجعه به مأموران گشت کلانتری ” 27 گلستان ” شیراز اعلام میکنند که دو نفر با ظاهر شبیه به افراد نظامی، خود را مأمور معرفي کرده و کارت بانکی آنها را […]