برچسب زده شده با: وزارت خارجه پاکستان

خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برقرار می‌شود

۱۴۰۵-۰۴-۰۳

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد طبق توافق انجام‌شده، تهران و واشنگتن برای جلوگیری از بروز مشکلات، یک خط ارتباط مستقیم خواهند داشت. به گزارش پرتو جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که بر اساس توافق حاصل‌شده، یک خط ارتباط مستقیم میان تهران و واشنگتن برای جلوگیری از بروز مشکلات و سوءتفاهم‌ها ایجاد خواهد شد. او افزود: «ما با هر دو طرف آمریکایی و ایرانی در […]

×