» آرشیو » تایید طرح ساماندهی میدان شهدا، ورودی جاده فراشبند و میدان امام حسین کازرون در شورای ترافیک استان
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18430 | ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۸

تایید طرح ساماندهی میدان شهدا، ورودی جاده فراشبند و میدان امام حسین کازرون در شورای ترافیک استان

پرتو جنوب

تجلیل ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از شهردار کازرون

طرح ساماندهی میدان امام حسین(ع)، ورودی جاده فراشبند و کلیات طرح ساماندهی میدان شهدای کازرون با حضور دکتر حسینی دبیر شورای ترافیک استان فارس، در جلسه شورای ترافیک استان که در شهرداری کازرون برگزار گردید، تایید شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ جلسه شورای ترافیک استان با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، دبیر شورای ترافیک استان، فرماندار شهرستان، معاون عمرانی فرمانداری ویژه، اعضای شورای ترافیک استان، مشاوران و طراحان در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.
شهردار کازرون در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: نزدیک به دوسال شهرداری روی طرح میدان شهدا، میدان امام حسین(ع) و ورودی جاده فراشبند مطالعه کرده و در چندین جلسه در کمیته ترافیک در فرمانداری و استانداری طرح های مذکور را بررسی و پیگیری نموده است و هم اکنون مطالعات این طرح ها تکمیل شده است و آماده اجرا می باشد.


مهندس رضا نوذری در ادامه از واحد عمران شهرداری، مشاوران و طراحان که در خصوص طراحی و ساماندهی این میدان ها زحمت کشیدند، تشکر کرد.
در ادامه مشاورین و طراحان، طرح ساماندهی ترافیکی میدان شهدا، میدان امام حسین (ع) و ورودی جاده فراشبند را همراه با توضیحات کامل ارائه کردند.

بیشتر بخوانید:

 دریافت خدمات بیمه با وام صفر درصد قرض‌الحسنه ممکن شد
در پایان توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و دبیر شورای ترافیک استان از مهندس نوذری شهردار کازرون، مهندس عبدالصمد داودی ناظر این طرح ها و همچنین مهندس فروتن معاون عمرانی فرمانداری و سرهنگ کمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کازرون به دلیل فعالیت مثبت در اجرای طرح های ترافیکی در راستای کاهش تصادفات در حوزه شهری تجلیل به عمل آوردند.
گفتنی است که اعضای شورای ترافیک قبل از این جلسه از میدان شهدا، میدان امام حسین(ع) و ورودی جاده فراشبند و همچنین برخی راه‌های مواصلاتی شهرستان بازدید میدانی داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×