» آرشیو » امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سلمان فارسی و شهرداری کازرون
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18922 | ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۱

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سلمان فارسی و شهرداری کازرون

پرتو جنوب

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شهرداری کازرون امضا شد.

با حضور رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و جمعی از اعضاء هیئت رئیسه این دانشگاه، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کازرون، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شهرداری کازرون امضاء شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر علیرضا فارسی‌نژاد، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در نشستی که به همین منظور برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی شهرداری و شورای اسلامی با این دانشگاه خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون باتوجه به ظرفیت علمی مطلوبی که در اختیار دارد، می‌تواند در تعامل با نهادها و دستگاه‌های مختلف، به ارائه خدمات مختلف علمی و پژوهشی به آنها بپردازد. در حوزۀ تعامل با شهرداری و شورای شهر، هیئت علمی توانمند و دانشجویان مستعد این دانشگاه به ویژه در رشتۀ تحصیلی شهرسازی، این امکان را دارند که در کنار مجموعۀ مدیریت شهری کازرون قرار گرفته و همکاری‌های علمی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

آگهی فراخوان فرصت های سرمایه گذاری شهرداری کازرون

در این نشست رضا نوذری، شهردار کازرون نیز با تقدیر از فعالیت‌های رو به رشد دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از آمادگی شهرداری برای تقویت تعامل با این دانشگاه خبر داد و خاطر نشان نمود: دانشگاه سلمان فارسی کازرون را یکی از بسترهای کلیدی در توسعه کازرون می‌دانیم و بنابراین آماده ارائۀ همکاری در سطوح مختلف با این دانشگاه هستیم. همواره سعی کرده‌ایم متناسب با اقتضائات قانونی و ظرفیت‌های موجود در کنار این دانشگاه باشیم و همراهی‌های لازم را برای تقویت فعالیت‌های آن داشته باشیم. توسعۀ هرچه بیشتر این همکاری‌ها ضمن تقویت هر دو مجموعه می‌تواند برای روند توسعۀ شهرستان نیز امیدآفرین باشد.
سهراب جبری، رئیس شورای اسلامی شهر کازرون نیز در این نشست با تأکید بر آمادگی کامل شورا و شهرداری برای همکاری با دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سطوح مختلف، خاطر نشان نمود: باتوجه به ظرفیت‌های قابل توجهی که این دانشگاه دارد، با نگاه‌هایی امیدوارانه به توسعۀ آن کمک می‌کنیم. مجموعۀ شورا و شهرداری آماده همکاری در حوزه‌های گوناگون با دانشگاه هستند چراکه هم‌راستا با عموم مردم و همشهریان، دوست داریم این دانشگاه رشد کرده و به روند بالندگی خود ادامه دهد.
در ادامه این نشست، پیرامون چگونگی تقویت همکاری‌های طرفین در حوزه‌هایی همچون مطالعات شهرسازی، سرویس‌های حمل و نقل دانشگاه، آسفالت معابر پردیس و… بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
گفتنی است در پایان این نشست نیز تفاهم‌نامه همکاری‌های دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شهرداری کازرون، به امضاء رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون و شهردار کازرون رسید.
با امضاء این تفاهم‌نامه، طرفین متعهد شدند در راستای اصول مدیریتی مبنی بر استفاده بهینه از امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلفی که در اختیار دارند در جهت هم‌افزایی در محورهایی همچون آموزش، پژوهش، فناوری، عمرانی، خدماتی و فرهنگی همکاری داشته باشند. اجرای پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز شهرداری در حوزه‌های گوناگون، هدایت پایان‌نامه‌های تحصیلی دانشجویان دانشگاه در راستای نیازهای تحقیقاتی شهرداری، بهره‌مندی طرفین از امکانات و توانمندی‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی یکدیگر و… از جمله برخی مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×