» آرشیو » انتخاب مدیر آموزش و پرورش کازرون به عنوان مدیر نمونه استان فارس
آرشیو - شهرستان
کد خبر:8000 | ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸

انتخاب مدیر آموزش و پرورش کازرون به عنوان مدیر نمونه استان فارس

پرتو جنوب

امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون به عنوان مدیر نمونه استان فارس انتخاب گردید.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، امیرحسین جمشیدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش این شهر، در جشنواره شهید رجایی برای سومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه استان فارس در سال ۱۴۰۱انتخاب و از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون مورد تقدیر قرار گرفت.

متن تقدیر از معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

جناب آقای امیرحسین جمشیدی

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون

امروز جایگاه راهبردی نظام های مدیریتی در کارآمدی سازمان ها، بیش از پیش نمایان گشته است و با اطمینان می توان اظهار داشت مهمترین عامل اثربخشی و توفیق سازمان ها، بهره مندی دستگاه از این نظام ها می باشد.

ارزیابی عملکرد به عنوان فرایندی مستمر برای بهبود بالندگی سازمان، امری ضروری است و سازمان هایی در این فرآیند موفق تر هستند که در جهت بهبود مستمر کیفیت خدمات و ارائه مطلوب آن به بهترین نتایج نائل آیند.

از آنجا که در اجرای مواد ۸۱و ۸۲ قانون مدیرت خدمات کشوری و بر اساس نتایج حاصله از « ارزیابی عملکرد واحدهای اداری شهرستان های استان فارس در سال ۱۴۰۱» حائز رتبه ی برتر شده اید، بدینوسیله این لوح به پاس قدردانی از زحمات جنابعالی و مجموعه ی همکاران تقدیم می گردد.

گفتنی است اداره آموزش و پرورش کازرون، برای سومین سال متوالی می باشد که به عنوان دستگاه برتر اجرایی استان فارس انتخاب می گردد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×