» آرشیو » معرفی اعضای جدید شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر فارس
آرشیو - فرهنگی هنری
کد خبر:14626 | ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷

معرفی اعضای جدید شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر فارس

پرتو جنوب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در جمع اعضای جدید شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر فارس، خواستار استاندارد سازی اجراهای عمومی و حمایت از کارهای درجه یک شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ حمیدرضا قانعی شورای ارزشیابی و نظارت را یکی از سخت ترین موقعیت های عرصه هنرهای نمایشی دانست و از اعضای جدید بواسطه پذیرفتن این مسوولیت قدردانی و تشکر کرد.

وی در ادامه سخت گیری و سهل گیری در شورا هر دو را مردود دانست و از اعضا درخواست نمود سطح تعادل حفظ شود و استاندارد و شاخص برای اجراهای عموم تعریف گردد.
بهره گیری از ظرفیت کارشناسان و پیشکسوتان برای راهنمایی جوان تر های عرصه هنرهای نمایشی از دیگر نکات مورد تاکید او بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اعضای شورا درخواست کرد کارهای ارزشمند و قابل اعتنا و آینده دار را برای حمایت به معاونت هنری ارشاد معرفی کنند.

حمید رضا قانعی، تئاتر شیراز را بالنده و رو به رشد دانست و اظهار امیدواری کرد که سیاست ها و عملکرد شورای جدید به بارور شدن استعدادهای نسل جدید تئاتر استان کمک کند.
حمایت از گروه های تازه کار و اختصاص سالنی ویژه به کارهای دانشجویی و تجربی از دیگر پیشنهادات مطرح شده در جلسه بود.

در این دیدار دکتر مرضیه برزوئیان، دکتر غلام رضا عباسی، افشین محمودی، فرهاد ارشاد و  اصغر گروسی بعنوان اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت تئاتر فارس برای یک دوره دوساله معرفی گردیدند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×