» آرشیو » افتتاح نمایشگاه دستاوردهای حوزه صنایع دستی در بخش خصوصی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس
آرشیو - شهرستان
کد خبر:4138 | ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۹

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای حوزه صنایع دستی در بخش خصوصی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس

پرتو جنوب

با حضور استاندار فارس، نمایشگاه دستاوردهای حوزه صنایع دستی در بخش خصوصی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس افتتاح شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته صنایع دستی، نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه صنایع دستی در محل استانداری فارس با حضور استاندار فارس و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس و جمعی از مدیران بلند پایه دستگاههای اجرایی و دفاتر استانداری فارس افتتاح گردید.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در این آیین طی سخنانی اظهار کرد: صنایع دستی هر کشوری می تواند به عنوان یک صنعت اشتغال آفرین همواره مد نظر برنامه ریزان قرار گیرد.
کیائی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس در این رابطه گفت: آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای بازارآفرین به عنوان یکی از مهمترین ارکان این نمایشگاه و فعال در بخش خصوصی این اداره کل غرفه هایی را در رشته های قلم زنی، خاتم کاری، منبت و معرق چوب، طلا و جواهر سازی راه اندازی نموده بود.
کیایی افزود: بر پایی این نمایشگاه نمودی موفق از تعامل موثر بخش دولتی و خصوصی به شمار می آید که عملا” از محصولات و دستاوردهای حوزه صنایع دستی آموزشگاههای آزاد حمایت ویژه صورت می پذیرد و این امر نمودی از تحقق شعار سال است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «مهار تورم، رشد تولید» مزین گردیده است.
شایان ذکر است مرضیه فتحی به عنوان موسس آموزشگاه آزاد بازار آفرین در تعامل با استانداری فارس به مدت یک هفته مدیریت این غرفه ها را عهده دار خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×