» آرشیو » برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه «من قهرمان زمینم» در کازرون +تصاویر
آرشیو - تصاویر - شهرستان - گالری تصاویر
کد خبر:7206 | ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۷

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه «من قهرمان زمینم» در کازرون +تصاویر

پرتو جنوب

شهردار کازرون در مراسم اختتامیه «من قهرمان زمینم»:

فرهنگ سازی و آموزش دو مقوله مهم در کاهش تولید پسماند و حفظ محیط زیست است

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ مراسم اختتامیه مسابقه من قهرمان زمینم با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر کازرون، امام جمعه شهر، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دوستداران محیط زیست، والدین و مدیر و مربیان خانه فرهنگیاران پریشو در سالن شهید عسکری برگزارشد.
شهردار کازرون در این مراسم فرهنگ سازی و آموزش را دو مقوله مهم در کاهش تولید پسماند و حفظ محیط زیست عنوان کرد و گفت: بزرگترین مسئله ای که در عصر حاضر با آن مواجه هستیم حفظ محیط زیست است و یکی از راه‌های حفظ طبیعت و محیط زیست کاهش تولید پسماند است که این موضوع نیاز به آموزش و فرهنگ سازی دارد.
مهندس رضا نوذری با اشاره به اینکه مدیریت پسماند و پاکیزگی شهر وظیفه همگانی است، افزود: همه ما در برابر پاکیزگی شهر و محیط اطراف خود مسئول هستیم و همه دستگاه ها و خانواده ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
وی خانواده‌ و آموزش و پرورش را دو نهاد مهم برای فرهنگ‌سازی و آموزش عنوان کرد و ادامه داد: بهترین زمان برای آموزش مدیریت پسماند می تواند دوران کودکی و دانش آموزی باشد چرا که در این دوران ذهن کودکان آمادگی بیشتری نسبت به شناخت مسائل پیرامون خود دارد.
مهندس نوذری ضمن تشکر از مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری و خانه فرهنگیاران پریشو جهت برگزاری این مراسم گفت: این مراسم حاصل زحمات و تلاش یک ساله مربیان، کودکان و والدین آنها است و اعتقاد داریم که برای آموزش مدیریت پسماند نیاز است که به همه سنین توجه شود و هرکدام از انجمن ها و موسسات مرتبط در راه فرهنگ سازی مدیریت پسماند با ما همکاری نمایند شهرداری آماده هرگونه همکاری و کمک به این موسسات و انجمن ها است.
شهردار کازرون با اشاره به اینکه کودکان آینده سازان کشور هستند خاطرنشان کرد:تلاش شما عزیزان ستودنی است و ما به وجود شما افتخار می کنیم چرا که با با این کارتان شهر زیبا و پاک را به خودتان و نسل های بعدی هدیه می دهید و این کار بزرگ و قابل تقدیر است.
گفتنی است مراسم اختتامیه «من قهرمان زمینم» با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش و خانه فرهنگیاران پریشو برگزار شد و شهرداری کازرون از برندگان این مسابقه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آورد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×