» آرشیو » اختصاص ٢٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس شهرداری کازرون جهت برنامه جاماندگان اربعین+مسیرهای حرکت
آرشیو - شهرستان
کد خبر:11197 | ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲

اختصاص ٢٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس شهرداری کازرون جهت برنامه جاماندگان اربعین+مسیرهای حرکت

پرتو جنوب

شهردار کازرون از اختصاص ٢٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت جابجایی راهپیمایان برنامه جاماندگان اربعین حسینی خبر داد

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ مهندس نوذری با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری کازرون جهت خدمات رسانی به زائران و راهپیمایان برنامه پیاده روی جاماندگان اربعین تعداد ٢٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس اختصاص داده است.
شهردار کازرون افزود: این اتوبوس‌ها به همت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فردا چهارشنبه ١۵ شهریور، مصادف با اربعین حسینی از ساعت ۴:۴٠ صبح، آماده ارائه خدمات رایگان به شرکت کنندگان برنامه جهت انتقال به دوراهی دریس و سپس از حرم امام زاده سید حسین(ع) به مرکز شهر هستند.
وی همچنین گفت: چند اکیپ از واحد خدمات شهری جهت تنظیف مسیر پیاده روی و محوطه حرم مقدس امامزاده سید حسین(ع) تا پایان مراسم در آن مکان مستقر خواهند بود.
شهردار کازرون استقرار نیروهای آتش نشانی در طول مسیر و همچنین تهیه پلاستیک زباله برای موکب ها و فضاسازی و نصب بنر در سطح شهر و اطلاع رسانی در فضای مجازی به شکل گسترده را ازدیگر اقدامات شهرداری کازرون در این راستا عنوان کرد.
گفتنی است برنامه «پیاده‌روی جاماندگان اربعین» فردا از دو راه دریس،روبروی تالار خلیج فارس ساعت ۵ صبح آغاز و به طرف آستان مقدس امامزاده سید حسین (ع) برگزار خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×