» شهرستان » برکناری مدیران ‌و پیمانکاران ضعیف توسط راه و شهرسازی فارس
شهرستان
کد خبر:23822 | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۷

برکناری مدیران ‌و پیمانکاران ضعیف توسط راه و شهرسازی فارس

پرتو جنوب

سرپرست راه و شهرسازی استان فارس  در جریان بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستانهای رستم، ممسنی و کوه چنار از برکناری مدیران ‌و پیمانکارانی که دچار ضعف و تعلل بودند خبر داد.

سرپرست راه و شهرسازی فارس در اولین سفر شهرستان خود از میزان پیشرفت نهضت ملی مسکن شهرستانهای رستم، ممسنی و کوه چنار بازدید و دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب؛ به نقل از راوبط عمومی راه و شهرسازی استان فارس، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستانهای رستم، ممسنی و کوه چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستانها گفت: در شهرستان رستم ۱۱۱ نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده اند که ۶۳ نفر واریز وجه داشته اند و برای ۶۳ واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

ناصر رضایی گفت: در شهرستان ممسنی نیز دو هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده اند و که ۸۹۴ نفر واریز وجه داشته اند و تاکنون ۸۵۲ واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و ۵۸۸ واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه چنار ۵۰۹ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهای شده اندو تعداد ۱۴۷ نفر نیز واریز وجه داشته اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستانها صورت جلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد و ضمنا در جریان بازدید مدیران ‌و پیمانکاران که در‌جریان اجرای پروژه ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×