» messages » اتمام ۲۶۰ پروژه نیمه تمام سلامت
کد خبر:14928 | ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۴

اتمام ۲۶۰ پروژه نیمه تمام سلامت

پرتو جنوب

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، علی اکبر رامجردی در نشست خبری که ظهر شنبه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خیرین استان فارس در ۴ سال اخیر گفت: با وجود وقفه چند ساله در برپایی نشست سالانه این مجمع که در پی شروع و شیوع کرونا رخ داد کمک‌های خیرین بخش سلامت متوقف نشد و خیرین نیک‎‎‌اندیش فارس در این حوزه هزار و ۴۲ میلیارد تومان کمک مالی کردند.

مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: هجدهمین اجلاس سالانه مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس پس از وقفه چهار ساله سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه امسال با حضور مدیران کشوری و استانی و مدعوینی از استان‌های همسایه در سالن جهاد دانشگاهی مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد که تقدیر از ۱۰۹ خیر برگزیده و یادبود درگذشتگان نیکوکار در حاشیه این نشست صورت خواهد گرفت.

علی اکبر رامجردی در تشریح رویکردهای مجمع خیرین تأمین سلامت گفت: رویکرد اصلی ما بردن کمک‌ها به سمت حوزه پیشگیری است و هدفگذاری ما نیز به این نحو است که عمده این کمک‌ها پس از نیازسنجی حوزه درمان استان در بخش‌های عمرانی و جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام، حوزه پیشگیری و پژوهش به کار گرفته شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در تشریح پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نیز گفت: در یکسال اخیر به بیش از ۲۴۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام حوزه درمان از مجموع ۴۵۰ پروژه عمرانی نیمه تمام استان کمک شده و نیمی از پروژه‌ها نیز به اتمام رسیده و اولویت اصلی نیز با مناطق محروم و حاشیه‌ای و روستاها با محوریت ساخت بیمارستان و خانه بهداشت و تأمین هزینه‌های درمانی بوده است.

رامجردی افزود: کمک به رشد و بالندگی دانش‌آموزان و تغذیه رایگان به آنان، کمک به مادران باردار و نیز توزیع شیر در مدارس، تجهیز ناوگان خودرو یا آمبولانس (۱۱۵ و پیش‌بیمارستانی) نیز از جمله دیگر فعالیت‌ها و خدمات مجمع خیرین سلامت استان است.

در ادامه دکتر حمیدرضا قاسمپور نیز ضمن اشاره به همکاری مجموعه‌های مختلف در حوزه درمان و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام گفت: مجموعه استانداری و مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس با محوریت و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمامی مناطق استان به ویژه مناطق محروم، حاشیه‌ای و کم برخوردار در حال فعالیت هستند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×